DIFFERENTIERAD
KALLELSE
Påkalla hjälp med en specifik önskan,
som t.ex. toalett, mat, dryck.
RÄTT RESURS
PÅ RÄTT PLATS
Koppla rätt personal till olika
typer av kallelse/larm.
RESURS- OCH
TIDSBESPARING
Utnyttja verksamhetens resurser
bättre och minska stressen.
Mjukvara för differentierad
kallelse via patientterminal.
BESTservice Call® Client är en mjukvara för Bewatec MediPAD (patientterminal). MediPAD finns i tre storlekar 10”, 13”, 16”, har touchskärm och är kliniskt testad för att klara de höga hygienkraven som finns i vården.
Service Call® klienten är en extrafunktion som kan fås helt integrerad i patientterminalens gränssnitt. Funktionen för de differentierade larmen är helt integrerade med BEST:s övriga system som används på sjukhuset, som patientsignal och smartphones med BESTmate® appen.
BESTservice Call®
Spara resurser med rätt
personal på rätt plats.
Med möjligheten för patienten att direkt på skärmen påkalla hjälp med en specifik önskan, som t.ex. toalett, mat, dricka, etc sparar verksamheten tid och resurser. Patienten får dessutom bekräftelse på skärmen att önskemålet skickats, tagits emot, av vem och att personal är på väg. Möjlighet till tvåvägs kommunikation via telefon finns som tillval till patientterminalen.
Anpassa funktionerna efter din verksamhet.
Välj upptill 8 kallelsetyper
Gränssnittet kan anpassas med 1 - 8 olika ikoner som var och en kopplas till en specifik kallelse. Välj vilka möjligheter patienten ska ha och om alla patientterminaler ska ha samma konfiguration eller inte.
Vid specifika önskemål kan specialikoner med kallelse skapas som en separat beställning.
Koppla kallelsen till rätt personal
Spara resurser genom att bara skicka de olika kallelserna till på förhand vald personal eller profession. Rätt servicepersonal kan då enkelt ta hand om patientens önskemål samtidigt som tid frigörs för personal med mer avancerad expertis och arbetsuppgifter.
Resultatet är nöjdare patienter och minskad stress på avdelningen.
BESTmate®
BESTservice Call® är helt integrerade
i appen BESTmate® för alla android smartphones. Styr vilka larm som går
till vilken användare. Acceptera med
ett klick och ge samtidigt patienten
bekräftelse på att kallelsen mottagits.
BESTservice Call®
”Rätt personal på rätt plats”
BEST TELEPRODUKTER AB
BEST utvecklar och marknadsför produkter inom vårdkommunikation. Företaget, som grundades 1979, är idag marknadsledande i Skandinavien inom området kallelsesystem och överfallslarm för hälsosektorn. BEST Center i Göteborg är företagets huvudkontor där även all formgivning och produktutveckling sker. Företaget är representerat genom dotterbolag eller återförsäljare i Europa, USA och Asien.
Idag är BEST en helhetsleverantör inom kommunikation, integration och effektivisering för vården. Med helhetskoncept och innovativ teknik inom både hårdvara, mjukvara och mobilappar för bland annat larmhantering, uppgiftshantering, kritiska larm, planering och statistik skapas otaliga möjligheter för både sjukhus och äldreboende. BEST sätter alltid människorna i fokus och har ett nära samarbete med olika användargrupper vid utvecklingen av nya lösningar. Vi strävar alltid efter att utveckla, förenkla och förbättra det dagliga arbetet inom vården.
Copyright © 2022 BEST TELEPRODUKTER AB
Certifierade av RISE
enligt ISO 9001:2015
och ISO 14001:2015